
Civil támogatás
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
civil szervezetek részére
Szegvár Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete 2025. évre civil szervezetek támogatása céljából pályázatot hirdet az önkormányzati támogatásokról szóló 4/2017. (III. 31.) önkormányzati rendeletben meghatározott feltételek alapján.
A pályázat beadási határideje: 2025. május 9. napján 12 óra
A pályázatokat a Szegvári Polgármesteri Hivatal I. Emelet 10. számú irodájában kell leadni.
A pályázatok elbírálására a soron következő képviselő-testületi ülésen kerül sor.
Támogatásban Szegvár településen lakóhellyel, székhellyel rendelkező vagy Szegváron ténylegesen tevékenységet folytató személy, szervezet részesülhet.
A támogatásra rendelkezésre álló forrás: 3.000.000,- Ft.
A támogatás eljárásrendje (1. számú melléklet) és a pályázat benyújtásához szükséges nyilatkozat (2. számú melléklet) letölthető a www.szegvar.hu honlapról a Dokumentumtár/Önkormányzati rendeletek fülön a 4/2017. számú önkormányzati rendelet mellékleteként, vagy kérhető a Polgármesteri Hivatal I. Emelet 10. számú hivatali helyiségében.
Az Önkormányzat részére támogatás iránt benyújtott kérelmet, pályázatot írásban kell előterjeszteni. A támogatási kérelemnek tartalmaznia kell:
a) a támogatás felhasználásának célját,
b) részletes pénzügyi tervet a támogatás felhasználására vonatkozóan,
c) az önkormányzati és az állami adóhatóság által kiállított, 30 napnál nem régebbi igazolást a kérelmező köztartozás mentességéről,
d) a kérelmező nyilatkozatát arról, hogy megfelel a külön jogszabályban meghatározott rendezett munkaügyi kapcsolatok követelményeinek,
e) jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet kérelmező esetén a kérelmező nyilatkozatát arról, hogy átlátható szervezetnek minősül,
f) a kérelmező nyilatkozatát a közpénzekből nyújtott támogatások átláthatóságáról szóló törvényben meghatározott összeférhetetlenség és érintettség esetleges fennállásáról.
Az Önkormányzat támogatást kizárólag a támogatásról szóló döntést követően megkötött támogatási szerződés alapján nyújthat. Támogatási szerződés érvényesen kizárólag írásban köthető.
A támogatásban részesülő támogatott köteles a támogatás felhasználásáról utólag részletesen elszámolni a támogatási szerződésben foglaltaknak megfelelően. Az elszámolás módjára, és az elszámolási kötelezettségre, annak határidejére vonatkozóan a támogatási szerződésnek rendelkeznie kell. Az elszámoláshoz a támogatottnak minden esetben csatolnia kell a feltüntetett adatok valódiságát tanúsító igazolásokat, bizonylatokat. Amennyiben a benyújtott elszámolás nem támasztja alá, hogy a támogatott a támogatást a támogatási szerződésben meghatározott célokra és módon használta fel, az Önkormányzat jogosult felhívni hiánypótlásra. A hiánypótlási felhívásnak az abban meghatározott időtartam alatt a támogatott köteles eleget tenni. Amennyiben a hiánypótlásra felszólított támogatott a felhívásban foglaltaknak határidőn belül nem tesz eleget, vagy az elszámolás benyújtását a támogatási szerződésben meghatározott határidőn belül elmulasztja, illetőleg a támogatás összegét a szerződésben, illetőleg a jelen rendeletben foglalt céloktól eltérően használja fel, köteles a támogatás összegét az Önkormányzat részére az erre történt felhívástól számított 15 napon belül visszatéríteni a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresével növelt kamattal együtt.
Részletes információ kérhető személyesen a Polgármesteri Hivatalban, továbbá telefonon a 63/364-800 telefonszám 26-os mellékén.
Szegvár, 2025. március 19.
Szabó Tibor György
polgármester